Odpowiedzi

2009-11-30T17:51:06+01:00
Jest 865 grup a w każdej grupie 7 osób ile osób jest w jednej grupie
i tak samo z drugim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T17:53:10+01:00
A) Kasia przyniosła do szkoły 865 cukierków i podzieliła je między 7 przyjaciół tak, by każdy z nich dostał tyle samo cukierków. Ile cukierków dostał każdy z nich?
b) W szkole jest 2045 uczniów podzielonych na 5 oddziałów, w których jest po tyle samo uczniów. Ile uczniów jest w każdym z oddziałów?
2009-11-30T17:54:35+01:00
A
jasiu miał 865 kilo jabłek postanowił podarowac je swoim najlepszym przyjaciołom . po ile kilo dostał każdy ?

b) po zakonczonym meczu polska włochy pod stadionem spotkało sie 5 grup .Banda skinów ,banda dresów, banda punkow, policja ,i niczego niepodejrzewający ludzie.Łącznie wszystkich było 2045. zakładajac ze w każdej grupie było tyle samo osób oblicz ile liczyła jedna grupa.