Odpowiedzi

2009-11-30T17:52:53+01:00
RELIGIA CHRZEŚCIJAŃSKA była najbardziej sprawiedliwa i dobra
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:04:17+01:00
Religja chrześcijańska znalazła tak wielu zwolenników dzięki mądry i sprawiedliwym wykładach Jezusa.Pozornie nauki Jezusa były łatwe ale nie wszyscy je rozumieli .Jezus w wielu swoich wykładach mówił o grzesznikach i męczennikach którzy się nawracali i zginęli w wole Boga.Dużo też ludzi zaczęło wierzyć widząc jak Jezus uzdrawiał.
  • kif
  • Początkujący
2009-11-30T18:05:09+01:00
Ponieważ bali się Boga
Większość Państw była za chrześcijaństwa ponieważ było więcej silnych państw które chroniły narody chrześcijańskie przed najazdami pagonów