Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:48:52+01:00
Spalanie węgla, a także innych kopalnych paliw przyczynia się do powstawania efektu cieplarnianego.

C + O2 ----> CO2
wegiel + tlen -->dwutlenek węgla
podczas spalania wydziela się bezbarwny gaz;
6 4 6
2009-11-30T18:49:52+01:00
C + O2 --> CO2

co2 wprowadzany do wody wapiennej sprawi że zmętnieje
8 4 8
2009-11-30T22:34:46+01:00
Obserwacja - powstaje dym
wnioski - węgiel reagując z tlenem tworzy dwutlenek węgla
8 4 8