Odpowiedzi

2009-11-30T18:01:22+01:00
Der Sport
jest chyba tylko jeden tak mi sie zdaje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:04:09+01:00
Der adventszeit - kalendarz odwentowy
der arm - ręka
ball- piłka
basteln - majsterkować
bauen- budować
baum - drzewo
bleistift- ołówek
teedy- miś
onder - segregator
fuller u z przegłosem - wieczne pióro
2009-11-30T18:07:09+01:00
Der honig
der hugschrauber
der kanal
der norden
der osten
der parkrand
der quadtrat
der affe
der ausland
der bahnhof