Odpowiedzi

2009-11-30T18:00:49+01:00
1. Jest w łaty i daje mleko <krowa>
2. Jest to raczej zwierze domowe i jest wierny <pies>
3. pełza po ziemi i może udusić lub ukąsi <wąż>

Nie wiem o to chodzi?!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:00:47+01:00
Dam dwa rodzaje:
Dokończ:
Pracowity jak.........(mrówka)
Wolny jak..........(żółw)
Uparty jak.............(osioł)
Silny jak...........(byk)
Drugi rodzaj:
Choć jest mała
Jest bardzo pracowita
Taka mała,pracowita
i królowej swej oddana(mrówka)

Skorupę ma twardą
i wolny jest strasznie
ale mądry jest
i długo zwykle żyje(żółw

TO taki mały owad
którego lepiej nie denerwować
miód robi ale jak ją zdenerwujesz
ona ci odda boleśnie(pszczoła)