Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:13:03+01:00
Zaproszenie
Zapraszam Panią Martę Nowak na wystawę dzieł malarstwa średniowiecznego m.in dzieła Wita Stwosza. Wystawa odbędzie się 20 grudnia 2009r w Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II w Gdańsku o godzinie 18.00. Serdecznie zapraszam.
Małgorzata Długosz

Zmień Imiona i nazwiska i nazwę szkoły najlepiej na swoją ;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T18:16:20+01:00
Uczniowie klas trzecich Gimnazjum MAJĄ ZASZCZYT ZAPROSIĆ PANA PROFESORA HISTORII NA Wystawę "Tajemnice malarza średniowiecznego", które odbędzie się dnia 25 grudnia2009r. w Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Gorąco prosimy o towarzyszenie nam w tej wyjątkowej chwili