Odpowiedzi

2009-11-30T18:00:43+01:00
Maciek pisał sprawdzian.
Kamil jechał hulajnogą.
Mariusz czytał opowiadanie.
Tomasz grał na komputerze.
1 3 1
2009-11-30T18:01:56+01:00
Tata pisze.
Nauczyciel dyktuje.
Pies szczeka.
Słońce świeci.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:02:24+01:00
1.Jacek zbiera gruszki. -
Jacek-podmiot zbiera-orzeczenie

2.Malwina napisała najlepiej klasówkę. -
Malwina-podmiot napisała-orzeczenie

3.Jakub uwielbia zwierzęta.
Jakub- podmiot uwielbia- orzeczenie

4.Piesek bawi się piłką.
Piesek- podmiot bawi się- orzeczenie