Miałaś awarię sprzętu, który niedawno kupiłaś przez internet. Napisz list z reklamacją do sklepu internetowego, który sprzedał Ci wadliwy towar.
-określ, kiedy popsuł Ci się sprzęt i opisz, jak do tego doszło
- podaj skutki sytuacji awarii i napisz co zrobiłaś w zaistniałej sytuacji
- opisz aktualny stan sprzętu i poproś o jego wymianę
- wyraź nadzieję na jego bezawaryjne funkcjonowanie i podziękuj za pomoc.
Proszę o pomoc:)

1

Odpowiedzi

2009-11-30T18:16:22+01:00
Witam serdecznie nazywam się Jan Kowalski, trzy dni temu kupiłem w państwa internotowym sklepie telefon komórkowy marki : Motorola K1 red w kwocie 389zł. Telefon do dziś rana funkcjonował normalnie, ale gdy próbowałem wysłać wiadomość sms, zaczął on sam się wyłączać. Po próbie ponownego uruchomienia na ekranie pojwiła się zielona plama. Towar nie został uszkodzony przezemnie w żadnym stopniu. Bardzo bym prosił o wymianę sprzętu, telefon jest jeszcze na dwudziestocztero miesięcznej gwarancji.

Z góry serdecznie dziękuję, Janek.
2 3 2