Zinterpretuj fragment piosenki Bajmu 'szklanka wody'

Szklanka wody nim przestaniesz brać
obiecałeś sobie- to był ostatni raz
spojżysz matce w oczy całkiem wolny tak
ołowianą chmurę pokonałeś sam...

A. Przedstaw skutki brania narkotyków
B.WYJAŚNIJ DLACZEGO LUDZIE ZACZYNA JĄ BRAĆ NARKOTYKI LUB PIJĄ ALKOCHOL, SKORO N WIEDZĄ O JEGO KONSEKWENCJACH !

prosze o szybką odp bo to na jutro . prosze zeby bylo starannie bo niemam czasu zeby pozniej poprawiac

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:21:47+01:00
A. skutkiem brania jest uzaleznienie .totalny chillout (wyluzowanie) uczucie sataysfakcji i niebytu . cera sie niszczy astma,wypadanie włosów łamliwe paznokcie przekrwione oczy problemy z drogami krwionosnymi

B. SATYSFAKCJA ZE ROBI SIE COS NA PRZEKÓR innym łamie prawo lekki dreszcz emocji , przypodoabanie sie innym (presja znajomych i rówiesnikow), bycie "cool", po narkotykach czuje sie ze wszystkie problemy znikaja w pierwszym momencie narkotyk pomaga człowiekowi lecz kiedy mija jego działanie człowiek traci siłe i ma "doła" wiec bierze znowu i wszystkie problemy mijaja
1 5 1
2009-11-30T22:01:20+01:00
Zaczne najpierw o B:

B:

Hmm ludzie zaczynaja brac narkotyki bo chca tego sprobowac , jest o tym glosno w telewizji a ludzie sa glupi (bez obrazy) i to co zobacza lub uslusza musza robic . Nie mysla zbytnio o konsekwencjach.

A:
Hmm no np . drgawki , zierenice sie zmniejszaja , zyly wychodza na wierzch , włosy zaczynaja wypadac , twoja skóra robi się cała biała i sucha , niemozesz przestac tego brac , nawet pojscie na odwyk nie zawsze pomaga , dalsze branie narkotykow prowadzi do smierci ;[

Przepraszam ze nie dalem odpowiedzi na to pierwsze ale nieznam ;[
1 5 1