Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:30:17+01:00
Powiem tak

Telepatia – zdolność przekazywania myśli, uczuć i wrażeń zmysłowych na poziomie mentalnym.
Jasnowidzenie – zdolność postrzegania osób, przedmiotów i zdarzeń odległych w czasie i przestrzeni.
Dermooptyka – zwana także widzeniem skórnym – ma być zdolnością rozpoznawania barw i kształtów za pośrednictwem skóry.
Ektoplazma – posiadająca specjalne właściwości substancja rzekomo wydzielona z ciała medium w trakcie transu.
Psychokineza – umiejętność oddziaływania na przedmioty bez fizycznego kontaktu z nimi.
Poltergeist – złośliwa bezcielesna moc mająca dokonywać zniszczeń wokół określonej osoby lub w określonym miejscu.

Jesli cos jeszcze chcesz pisz
2009-11-30T18:31:21+01:00
Tak , istnieja . Tj: jasnowidzenie, telepatia, lewitacja, telekineza , telepatia