Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:12:55+01:00
I bok-12 cm
II bok= 12+2=14cm
III bok = 14+2=16 cm
O=12+14+16=42cm.
1 5 1
2009-11-30T18:13:21+01:00
A=1,2dm=12cm
b=12cm+2cm=14cm
c=14cm+2cm=16cm

Obw=a+b+c
Obw=12cm+14cm+16cm=42cm [4,4dm]

Obwod tego trojkata wynosi 42cm.
1 5 1
2009-11-30T18:17:49+01:00
1,2 dm= 12cm

Ob= 12cm + (12cm+2cm) + (12cm +2 cm) = 12cm + 14 cm + 14cm= 4cm

40cm=4dm
1 5 1