Odpowiedzi

2009-11-30T18:11:57+01:00
1. Umarł za nasze grzechy na krzyżu, dla naszego zbawienia
2. Przyjdzie sądzić żywych i umarłych[sąd ostateczny, apokalipsa]
2009-11-30T18:12:33+01:00
1Bog ukazuje ludziom swoja miłość
2.zbawienie wszystkich ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:12:19+01:00
1.Miał na celu zbawiać i nauczać ponieść śmierć za nasze grzechy
2.Będzie to Sąd ostateczny nad całym światem zakończy się on końcem świata