Odpowiedzi

2009-11-30T18:24:06+01:00
Wołaj do mnie, a odpowiem ci, oznajmię ci rzeczy wielkie i nie zglebione jakich nie znasz bo kocham cie w kościele kocham cie bardzo w każdej osobie i prosze daj mi łaski bo tesknie po tobie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:49:24+01:00
Boże będę się modlić do Ciebie nawet gdybym już nie miał sił.
Będę Cię wielbił , choćbym miał zły dzień.
Chcę tylko jednego od Ciebie , byś mnie wziął w swe ramiona , i abyś oznajmił mi rzeczy wielkie i nie zglebione jakich nie znam.
Poproś mnie o co chcesz o każdej porze dnia i nocy.Ja przybędę Ci z pomocą.
O Boże , Mój Boże!