Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:23:39+01:00
1)
52mm=5,2cm
1:250 000
1cm - 250 000cm

1cm - 2,5km
5,2cm - x

x = 13km - odległość w rzeczywistości

2)
1:50 000
1cm - 50 000cm
1cm-0,5km
x - 11,7km

x = 23,4cm - odległość na mapie

Pozdrawiam :)


2 3 2
2009-11-30T18:28:47+01:00
1 zadanie:
1cm=250 000cm
0,52cmx250 000cm=130 000cm
130 000cm:100= 1300m= 1,3km

2 zadanie:
1cm-50 000cm
50 000cm=500m=0,5km
0,5kmx11,7km=5,85km

(mam nadzieję, że dobrze ;D)
2 4 2
2009-11-30T18:28:34+01:00
52mm=5,2cm
1cm=2,5km

2,5km*5,2=13km(odp)

2. zadanie
1:50 000
1cm=0,5km
11,7km:0,5=23,4
23,4cm
spr. 23,4 * 0,5km= 11,7km(odp)
1 5 1