Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:25:34+01:00
Każdy z nas tuła się po świecie w poszukiwaniu własnego miesjca. Przeżywamy wiele przygód i upokorzeń, pokonujemy trudności, ale wiemy, że cel podróży warty jest poświęceń. Każdy człowiek musi znaleźć sobie własną Itakę i dążyć do powrócenia do niej.
19 4 19
2009-11-30T18:25:47+01:00
Każdy z nas jest odysem znaczy że każdy człowiek ma swojom podróż i swuj cel przez życie i tak jak odysowi tak i nam przeciwności zwodzom nas na manowce w tej podruży ale każdy w końcu ją przebywa
10 2 10
2009-11-30T18:26:08+01:00
Cześć! Też kiedyś miałam takie zadanie.

W mitologii Odys wracał do Itaki, do wyspy na której pozostawił żonę i dziecko. Wyrażenie "każdy z nas jest odysem" znaczy, że każdy człowiek ma jakieś ważne miejsce do którego chce wracać, dążyć.


Może i krótko ale się starałam. :D
13 3 13