Odpowiedzi

2009-11-30T18:26:49+01:00
U jest liczone jako suma tych dwóch zbiorów, czyli możesz to w pewnym sensie potraktowac jako przecinek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:37:08+01:00
To U oznacza sumę, czyli że oba przedziały (to w nawiasach) należy do zbioru A. Możesz to jak przecinek potraktować

jak sie podoba prosze o zaznaczenie jako najlepsze ;] pzdr
2009-11-30T18:43:09+01:00
To U oznacza sumę czyli do zbiory A należą liczby zarówno z przedziału (-3;1) jak i (3;6)