Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:27:50+01:00
Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 metrów na sekunde, to pokonywałby:

w ciągu jednej minuty ile metrów?
60s*10m/s=600m
w ciągu jednej godziny ile metrów?
3600s*10m/s=36000m
w ciągu jednej godziny ile kilometrów?
3600s*10m/s=36000m=36km

2 5 2
2009-11-30T18:40:51+01:00
W ciągu jednej minuty 600m
w ciągu jednej godziny 3600m
w ciągu jednej godziny 3,6km