1Zad.Uzupełnik tekst
Kwasy dysocjują na ......... wodorowe H⁺ i aniony ........ ......... .
Wodorotlenki dysocjują na kationy ...... i aniony ...........................OH.
Sole dysocjująna kationy .............. i aniony ......... ............. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:35:07+01:00
Kwasy dysocjują na kationy wodorowe H⁺ i aniony reszty kwasowej .
Wodorotlenki dysocjują na kationy metali i aniony wodorotlenkowe OH.
Sole dysocjują na kationy metalu i aniony reszty kwasowej .

mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1
2009-11-30T18:36:03+01:00
Kwasy dysocjują na kationy wodorowe H⁺ i aniony reszty kwasowej.
Wodorotlenki dysocjują na kationy metalu i aniony grupy hydroksylowej(inaczej grupa wodorotlenowa) OH.
Sole dysocjują na kationy metalu i aniony reszty kwasowej .
1 3 1