Musze na jutro napisać na religje prace kontrolne jedna ma takie pytania:
1.Jakie są cechy zycia religijnego?
2.Jakie są potrzeby duchowe człowieka?
3.Co otrzymujemy dzieki wierze,według nauki Pisma Swietego?
4.Na co uwrazliwia nas Jan Paweł II mówiąc o wierze?
5.Czym jest wiara dla człowieka?
6.Wymień przymioty wiary?(ale to nie koniecznie bo to mam w zeszycie)
7.Co o jest modlitwa?
8.Jakie sa cechy modlitwy?
9.Co należy czynić, kiedy pojawiają sie trudności w wierze?
10.Co może mieć wpływ na osłabienie wiary dzisiaj?
i druga praca kontrolna:
1.Jaki jest udział Ducha Świętego w planach Boga?
2.Jak odczytujesz w swoim życiu działanie Ducha Swietego?
3.Jaka jest rola Ducha Świetego w Kosciele?
4.Kiedy nastąpiło zesłanie Ducha Swiętego?
5.Kim jest Duch Święty?
6.Wyjaśnij, co oznacza symbol gołębicy i gdzie znajduje się w piśmie świętym?
PILNE!!!!i to trzeba zrobić na podstawie katechizmu do 3 klasy gimazjum pierwsza prawidłowa odpowiedz bedzie najlepszą !!czekam !!

2

Odpowiedzi

2009-11-30T20:49:13+01:00
1. Chodzenie do kościoła i modlitwa.
2. Modlitwa i wiara.
3. Poczucie że jesteśmy dobrzy, i postępujemy według pisama świętego.
4. Że muśimy wierzyć w wszystko.
5. Wierzenie w Boga ( nie wiem jak to rozwinąć)
6. (Mówisz ze masz w zeszycie, a ja własnie niewiem jak odpowiedzieć)
7. Do prośba do boga i jesusa np. O zdrowie.
8. Zawiera prośbe, i i to jak kogoś kochamy ( wtym przypadku boga lub Jezusa)
9. Iśc dalej przez życie i sie nie martwić.
10. CORAZ MNIEJ WIERZĄCYCH LUDZI.

Druga praca kontrolna
1. Bóg mowi że duch swięty jest zawsze przy nas.
2. Gdy sie modle.
3. Te pytanie jest dość trudne ;(
4. Gdy Maryja dowiedziała sie od niego że zostanie matka Jezusa.
5. Kimś co czuwa przy nas zawsze.
6. No niestety też nie wiem ;(

Ta druga praca kontrolna mi nie wyszła;(
Soryy.!! ;(
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:26:54+01:00
Zadanie 1

1. Cechy życia religijnego: pomoc każdemu człowiekowi który potrzebuje wsparcia przy pomocy w pracy w domu na ulicy.
Uczciwy, wobec każdego człowieka.
Przyznający się do popełnionego błędu którego popełnił.
Dobry i uprzejmy do każdego stworzenia na ziemi.
Surowy wiedząc gdzie są granice dobra i zła.
Miłosierny przebaczający nie gniewający się na drugiego kto go skrzywdził zranił.
Modlący się za wszystkich ludzi w różnym stanie życia: żywych i umarłych.
2.Potrzeby duchowe człowieka: człowiek jest stworzony do miłości względem Boga i ludzi .
Szczęśliwy łącznością Boga i każdego człowieka że przez szczęście osiągnie życie w prawdzie chrześcijańskiej do wiary i bycia być w niebie.
3. Dzięki wierze według nauki Pisma Św. otrzymuje życie wieczne.
4. Jan Paweł II mówiąc o wierzę uwrażliwia nas: abyśmy się nie bali swojej wiary, abyśmy całe swoje duchowe dziedzictwo któremu na imię Polska w raz jeszcze przyjęli z wiara, nadzieją i miłością. Polska ma się rozwijać w mocnej wierzę i bronić wiary.
Wszystko to co Bóg zaszczepił na Chrzcie św. powinniśmy wypełniać każdego dnia jako dzieci Boże z wiarą względem Boga i ludzi, abyśmy budowali Boży dom w naszych sercach.
5. Wiara dla człowieka jest mocną postawą osiągnięcia nieba.
Bez wiary człowiek się rujnuje i wpada w coraz głębsze z pustoszenie. Wiara jest podstawą aby być lepszym człowiekiem żyjący na ziemi wyznający w Jednego Boga w Trójcy Przenajświętszej.
6. -
7. Modlitwa jest to rozmowa człowieka z Bogiem.
modlitwa daje lepsze zrozumienie na świat dzięki Bogu któremu zawierzasz każdy problem dobre wydarzenia oraz pomoc na trudne i ciężkie chwile i sprawy.
8. Cechami modlitwy są: wola Boga, wyznanie wiary, wytrwałość, święte życie, szacunek wobec innych ludzi, pokora,
odnowa życia duchowego człowieka pokornego. Cichość.
9. Kiedy pojawiają się trudności w wierzę należy zwrócić się jeszcze raz do Boga przez pomoc osoby duchownej, nie ustawać wierzyć i czuwać na modlitwie. Chociaż łatwe nie będzie bo ciągle człowiek jest wystawiany na próbę czy zaufa Bogu czy też upadnie i oddali się od Boga i Jego prawdy. Ciągle każdego dnia powinien prosić o pomoc Ducha Świętego który jest Pomocą.
10.Dziś na osłabienie wiary może mieć wpływ: lekceważenie niedzielnej Mszy Św. , zapominanie o bliźnim w potrzebie, zapominanej modlitwy, znieważanie Krzyża Św. Ściągając Go ze szkolnych szkół, jak i również znieważanie Sakramentów Świętych.

Zadanie 2

1. Udział w planach Boga Duch Św. stanowi Jedną naturę jaką stanowi Bóg w Trójcy Przenajświętszej. Że jest Jeden i Ten sam ma tą samą naturę.
2. W swoim życiu odczytuję działanie Ducha Świętego , Który pomaga w nauce, w życiu każdego dnia w której nie raz nie miałem pojęcia. Bez Ducha Św. nie miałbym Chrztu Św. i Bierzmowania.
Duch Święty ma ogromny udział w moim życiu.
3. Rolą Ducha Świętego w Kościele ma ogromna rolę, dzięki Duchowi Św. Kościół na nowo się odradza w wierzę każdego z nas ochrzczonego i wyznającego że Kościół jest święty apostolski. Jest nie rozerwanym więzi Duch Św. z Kościołem a szczególnie z urzędem kapłańskim w kontynuowaniu i wypełnianiu w historii zbawczej misji Chrystusa Zmartwychwstałego.
4.Zesłanie Ducha Św. nastąpiło 50 dni po Zmartwychwstaniu Chrystusa z grobu.
Który obiecał że pośle Ducha Pocieszyciela.
A 10 dni po Wniebowstąpieniu Pana Jezusa do nieba.
5. Duch Święty jest to Bóg w Trójcy Przenajświętszej trzecia osoba Boska.
6.Wyjaśnij, co oznacza symbol gołębicy i gdzie znajduje się w piśmie świętym?
Symbolem Gołębicy jest Duch Św.
W Piśmie Św. znajduje się przy poczęciu Najświętszej Maryi Panny. Pana naszego;
który się począł z Ducha Świętego;
narodził się z Maryi Panny, nawet znajdujemy w Składzie Apostolskim.
Przy Chrzcie Pana Jezusa w Jordanie.

Powodzenia przy pracy z przedmiotu religii :)



12 4 12