Odpowiedzi

2009-11-30T18:35:04+01:00
Chodzi o glony! Im mniejszy pozim przejzystosci tym rozne ostawienie glonow oraz ryby mają lepsze warunki do przeżycia...:)
25 3 25
2009-11-30T18:35:19+01:00
Ponieważ rośliny nie mają jak przyprowadzac fotosyntezy bez światła a bez roślin nie ma tlenu w wodzie i zwierzątka umrą .
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:36:58+01:00
Woda stanowi środowisko, w którym przebiegają prawie wszystkie procesy życiowe, dlatego życie na ziemi bez wody byłoby niemożliwe.
dla przetrwania gatunkow w wodzie przez czysta wode dociera słonce co umozliwia zycie roslinna i zwierzeta.Zycie zwierzat i roslin jest ułatwione dzieki czystej wodzie.
29 4 29