Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:36:52+01:00
Do rozwiązania zakonu krzyżackiego doprowadziła botwa pod Grunwaldem, która odbyła się 15 lipca 1410 roku. Krzyżacka strona poległa w tej bitwie, w związku z czym stracili znaczenie na międzynarodowej arenie i tym samym zakon powoli został rozwiązany.
1 3 1
2009-11-30T18:38:10+01:00
Armia
polsko – litewska przekroczyła granicę krzyżacką w rejonie Lidzbarka,
po czym nastąpiła Bitwa pod Grunwaldem, podczas której krzyżacy
ponieśli klęskę wraz ze śmiercią Wielkiego Mistrza i niemal wszystkich
dostojników zakonu.
1 1 1
2009-11-30T18:38:56+01:00
Do rozwiązania zakonu Krzyżaków doprowadziła przegrana bitwa pod Grunwaldem, w której zwyciężyły zjednoczone wojska Polski i Litwy. W czasie tejże walki zginął mistrz krzyżacki o nazwisku von Jungingen (bodajże Ulrich).
1 5 1