Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:39:58+01:00
Wspolczesny polityk powinien być przede wszystkim skuteczny. Powinien być szczery,dążyć do realizowania obiecanych postulatów oraz dbać o dobro swych wyborców. Powinien realizować wszystkie obiecane rzeczy oraz starać się nie tracić zaufania danego mu przez wyborców.
5 4 5
2009-11-30T18:42:05+01:00
Powinien byc mądry dotrzymywac obietnic byc lubianym przez społecznosc robic wszystko jak najlepiej dla narodu umiec rozwiazywac konflikty z innymi panstwami i dogadac sie z sasiadami naszego panstwa.
4 3 4