Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:44:36+01:00
A) 1/3x +2y=5
1/3x=5-2y/*3
x=15-6y

b) 1/5x +4y=3
1/5x=3-4y/*5
x=15-20y

C) 5x-3y=2
5x=2+3y/:5
x=2/5+3y/5
2009-11-30T18:46:15+01:00
A) 1/3x +2y=5 \-2y
1/3x=5-2y \ *3
x=15-6y

b) 1/5x +4y=3 \-4y
1/5x=3-4y \*5
x=15-20y

C) 5x-3y=2 \+3y
5x=2+3y \÷5
x=(2+3y) ÷5
2009-11-30T18:49:44+01:00
A) 1/3x + 2y = 5 // *3
x + 6y = 15
x = 15 - 6y

b) 1/5x + 4y = 3 //*5
x + 20y = 15
x = 15 - 20y

c) 5x - 3y = 2 // ÷ 5
x - 0,6y = 0,4
x = 0,4 + 0,6y