Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:44:40+01:00
Kiedy ostatnio odwiedziłam Asię, była w trakcie oglądania filmu na wideo.

Z wiklinowego koszyka wypełzł wąż boa.

Karol chwialił się wczoraj, że jego nowym hobby jest zbieranie guzików.

Wszyscy w napięciu czekali, aż jury ogłosi werdykt.

Oskarżony miał mocne alibi na wieczór zabójstwa.
24 4 24
2009-11-30T18:45:38+01:00
Postaram ci się pomóc chociaż też niektórych wyrazów nie można odmienić
1. Mój brat kupił wideo.
2. po dróżce pełza straszny wąż boa.
3. moim hobby jest zbieranie znaczków
4. W jury zasiadała moja mama.
5. mój sąsiad zdobył alibi
alibi to znaczy że ktoś ma dowód czegoś np.
moja koleżanka ma ciężko zdobyte alibi
8 4 8
2009-11-30T18:47:00+01:00
Wolny czas spędzam na oglądaniu kaset wideo.
Kiedy byłam w zoo, zobaczyłam ogromnego węża boa.
Na języku polskim rozmawialiśmy o naszych hobby.
Podczas włamania byłam poza domem, więc to dobre alibi.
Jury konkursu tanecznego miało dzisiaj zły humor.

:D
5 4 5