Odpowiedzi

2009-11-30T18:46:03+01:00
Spróbuj narysować szlachciców pijących w karczmie,a obok na ławie narysuj zdrowe jedzenie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:48:35+01:00
Fraszka "na lipę" -Najprościej sza jest

Narysuj Lipę, a pod nią człowieka odpoczywającego.
Wkoło niech latają pszczoły, motyle i inne owady.
Można narysować jeszcze wiatr a obrazek najlepiej wypełnić kolorem zielonym, czyli niech to będzie łąka.

Życzę powodzenia:)
8 4 8