Odpowiedzi

2009-11-30T18:44:29+01:00
Q=mg
m=Q/g
g≈10m/s^2
m=155N/10m/s^2=15,5kg
13 2 13
2009-11-30T18:46:15+01:00
F = 155 N
F = mg
m - masa = ?
g - przyspieszenie grawitacyjne = 9,81 m/s²
m = F/g = 155/9,81 = 15,8 kg
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:49:07+01:00
155 N - ciężar - Fg
10N/kg - przyśpieszenie ziemskie - g
m - masa - ?
m = Fg / g = 155N / 10N/kg = 15.5 kg
Masa jest równa 15.5 kg
39 4 39
Ty zrobiłeś na odwrót - obliczyłeś ciężar o masie a miałeś obliczyć masę o ciężarze ;).
To znaczy tak mi się wydaje ale nie jestem pewna ;).
Nie dobra sorka dobrze...