Odpowiedz na pytania:

1.pokolenie dominujace u nagonasiennych.
2.proces przeniesienia ziarna pylku na zalążek.
3.Wytwarza ja gametofit żeński.
4.komorka powstala w wyniku polaczenia plemnika z komorka jajowa.
5.element z ktorego rozwija sie siewka.

Z góry dzięki:))

2

Odpowiedzi

2009-11-30T20:14:23+01:00
1-SPOROFIT
2-ZAPYLENIE
3-KOMÓRKA JAJOWA
4-ZYGOTA
5 -NASIONO
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:19:25+01:00
Pokolenie dominujące - sporofit
Proces przeniesienia ziarna pyłku na zalążek - zapylenie
gametofit żeński wytwarza- komórkę jajową
wyniku połączenia plemnika z komórką jajowa powstaje- zygota
siewka rozwija się z- nasienia