Prosze przetłumaczcie mi to:

-They're getting things ready
-you're kidding
-what's the problem
-He can't make it
-it won't be much of a party
-I'll do it
-it'll be fun
-are you having fun
-there she is
-here goes


prosze pomózcie mi tylko plis nie z tłumacza:)
z góry dzięki;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:52:10+01:00

-They're getting things ready - przygotwują co trzeba
-you're kidding - chyba zartujesz
-what's the problem - jaki jest problem?
-He can't make it - nie mozemy tego zrobic
-it won't be much of a party - to nie bedzie wiekszosc imprezy
-I'll do it - zrobie to
-it'll be fun - bedzie smiesznie
-are you having fun - dobrze sie bawisz?
-there she is - no i jest (ona)
-here goes - no i poszedl (poszla)
1 5 1
2009-11-30T20:21:00+01:00
Oni wstaja i są gotowi
a ty jesteś
jaki masz problem ?
on nie umie tego zrobić
nie pujde na impreze
zrób to
to jest fajne
masz to fajne ?
tak ona jest
chodz
Pewnie złe bo już się spierzesz ale wiesz tak mniej więcej
1 3 1