Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:51:15+01:00
Niszczyciele:
-wicher
-grom
-burza
-błyskawica

Stawiacz min
-gryf

Okręty podwodne
-orzeł
-sęp
-żbik
-wilk
-ryś

4 trałowce
-jaskółka
-rybitwa
-czajka
1 1 1
2009-11-30T18:52:16+01:00
Fregaty rakietowe - typ OLIVER HAZARD PERRY;
korweta zwalczania okrętów podwodnych ORP "Kaszub;
korwety rakietowe - typu TARANTUL;
małe okręty rakietowe - typu ORKAN;
okręty podwodne:
typu KILO;
typu KOBBEN;
niszczyciele min projektu 206FM;
trałowce:
typu GARDNO;
typu MAMRY;
typu GOPŁO;

okręty transportowo-minowe typu LUBLIN;
inne okręty (różnych typów):
okręt wsparcia logistycznego ORP "Kontradmirał Xawery Czernicki;
duży zbiornikowiec ORP "Bałtyk";
okręty ratownicze:
typu PIAST;
typu ZBYSZKO;

okręty hydrograficzne:
ORP "Arctowski";
ORP "Heweliusz";

szkolne:
typu WODNIK;
typu ISKRA;
1 2 1