Odpowiedzi

2009-11-30T18:53:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:56:41+01:00
Artemida - bogini łowów
Persefona - bogini kiełkującego ziarna
Helios - bóg słońca
Selene - bogini księżyca
Iris - bogini tęczy
Hekate - bogini mroku
Eol - bóg wiatrów
Boreasz - bóg wiatru północnego
Zefir - bóg wiatru wschodniego
Notos - bóg wiatru południowego
Euros - bóg wiatru zachodniego
Amfitryta - bogini morza
Hory - boginki pór roku
Nimfy - boginki przyrody
Chloris - bogini kwiatów
Syleni - bogowie przyrody
Herakles

2 3 2
2009-11-30T19:04:08+01:00
Hory-boginie pór roku
Artemida-bogini łowów
Persefona-bogini ziarna
^^pory roku^^

Helios-bóg słońca
^^I o tym słońcu^^