Odpowiedzi

2009-11-30T18:52:47+01:00
Uczy poprawnej polszczyzny i poprawnej pisowni wyrazów i nie tylko . Dobrego wysłowienia się. itd.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:58:01+01:00
Ołówek: ;P

Ołówek charakteryzuje sie żółtym kolorem w czarne paski.
Na swoim końcu posiada on gumkę o kolorze białym.
Natomiast na przodzie widnieje cieniutki rysik który służy do rysowania. Jego obwódka jest zbudowana z drewna.



Nie mam innego pomysłu:P:P pzdr.;]


1 5 1