Odpowiedzi

2009-11-30T18:54:35+01:00
24-kąt
wierzchołków- 24
boków- 24
przekątnych-12

pięćdziesiąty trzeci:
w- 53
b-53
p-26

dziewięćdziesiąt osiem:
w- 98
b-98
p-49
Najlepsza Odpowiedź!
  • deda
  • Początkujący
2009-11-30T20:15:23+01:00
24- kąt
wierzchołki- 24
boki- 24
przekątne- 252

53- kąt
wierzchołki- 53
boki- 53
przekątne- 1325

98- kąt
wierzchołki- 98
boki- 98
przekątne - 4655

te przekątne wyprowadziłam ze wzoru n(n-3) / 2

trochę dużo wyszło ale tak wychodzi ze wzoru :)