Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:01:57+01:00
Kochany Boże !!
Wiem, że jeszcze jestem młoda
Na głowie mam naukę a nie chłopaków
Ale czasami w nocy sobie myślę ....
na jakiego męża trafie w przyszłości.
Gdy patrzę na chłopaków, którzy czynia zło - modlę sie do Ciebie aby mój wymarzony mąz nigdy nie robił nikomu przykrości....
Chcę, aby był pomocny, życzliwy, miał dobre serduszko, i bardzo mnie kochał - tak jak kochasz mnie Ty.... Chcę, abym z nim spełniła najcudowniejsze chwile w moim życiu - aby był dobrym ojcem dla przyszłych dzieci i dobrym synem dla Ciebie. Wiem, że tylko Ty mnie wysłuchasz i pomożesz - bo jesyes moim Ojcem najlepszym na świecie ! Kocham Cię. Amen.
Ewelina
Myśle, że pomogłam - jeżeli nie to spróbuj to rozwinąc ;-) pozdrawiam serdecznie
3 3 3
2009-11-30T19:03:06+01:00
MODLITWA
Święty Józefie, Mężu najlepszy dla swojej Oblubienicy - Maryi, jeśli jest wolą Bożą, abym wyszła za mąż, to już żyje gdzieś mężczyzna, który ma być moim mężem i któremu będę ślubowała przed ołtarzem Boga miłość, wierność, uczciwość małżeńską oraz to, że go nie opuszczę aż do śmierci. Święty Józefie, Głowo Świętej Rodziny, otocz tego mężczyznę, przeznaczonego przez Boga dla mnie, swoją opieką. Niech on pozostanie czysty, opanowany i szlachetny, niech rozwija w sobie te wszystkie przymioty, które są potrzebne, aby być dobrym mężem, dobrym ojcem i dobrą głową rodziny, którą założymy z woli Boga Ojca. Wzmacniaj nas, by nasz przyszły dom, nasza rodzina naśladowała życie Świętej Rodziny, której żywicielem, głową, ozdobą, stróżem, podporą byłeś Ty, św. Józefie. Amen.
4 4 4
2009-11-30T19:06:40+01:00
Modlitwa za męza:
panie Boże prosze cie aby mój mąż bezpiecznie parocował aby dobrze zarabiał tak żeby mógł utrzymać rodzine aby miał czas dlamnie i dla dzieci. Aby dobrze wypełniał swoje obowiązki i uważał na drogach (gdyż np. jest kierowcą)daj mu wiarę i nadzieję oraz cierpliwość
4 5 4