Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:54:21+01:00
Gaz przemysłowy , paliwo przyszłości ( na wode ) , paliwo rakietowe , przemysł spozywczy
2009-11-30T18:58:12+01:00
Dzięki pełnemu reciklingowe ciepła odpadowego generowanego w ogniwie paliwowym i zwruceniu go do procesu gdzie wykorzystuje się go do wytworzenia wodoru . pozdro:)
2 5 2
2009-11-30T19:09:41+01:00
Wodór :
-Jest nośnikiem energii
-Dawniej do napełniania balonów sterowców
-Skroplony jako paliwo w silnikach rakietowych
-Jako surowiec do syntezy amoniaku,chlorowodoru itd.
-Stosowany do prowadzenia procesów redukcji(np.tlenków metali) i uwodarniania (utwardzania) tłuszczów

7 4 7