Odpowiedz na pytanie
1W igrzyskach olinpijskich mogli uczestniczyc
a mieszkańcy całégo basenu morza śrudziemnego
b wyłącznie obywatele sparty i aten
c tylko grecy
d mieszkańcy europy azji i australli
2W pierwszym dniu antycznych igrzysk olimpijskich odbywały się
a obrzeðy ku czci zeusa
b wyścigi rydwanów
c obrzędy poświęcone atenie
d zawody kobiet
błagał to na jutro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:54:03+01:00
2009-11-30T18:56:09+01:00