Odpowiedzi

2009-11-30T19:00:11+01:00
Moją ulubiona pora roku jest wiosna.moim zdaniem wtedy wszyscy budzimy sie do życia,znajdujemy chec do pracy,z przyjsciem wiosny jest jak z sylwestrem-człowiek czeka i składa sobie jakies postanowienia.
uwielbiam kiedy rzyroda budzi sie do zycia ,przylatuja ptaki ,na drzewach pojawiaja sie paki,a sam zapach świeżej trawy po prostu mnie zachwyca,
To tak jakbysmy dostawali nowa szansę od Boga-jak bysmy sie odradzali.....
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:01:17+01:00
Ja najbardziej lubię lato. Ta pora roku jest pełna słońca, jest wtedy tak ciepło.
A lubie tą porę dlatego, że wtedy są wakacje, zawsze gdzieś mogę wyjechać z rodzicami, ale tak naprawdę uwielbiam tę pore roku dlatego, że jest ciepło, a ja nie lubię chodzić w grubych kurtkach, czapkach.W lecie można pływać, grać w siatkówkę, koszykówkę, nogę, można jeździć na rowerze, biegać, poprostu świetnie się wtedy bawić.
1 2 1