Odpowiedzi

2009-11-30T18:55:57+01:00
Powietrze wpływa do płuc dzięki czemu oddychamy. Drzewa (ogólnie zieleń) produkuje tlen dlatego możemy oddychać. Są one bardzo ważne dlatego są tak określane, dzięki nim możemy oddychać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T18:56:41+01:00
Lasy i parki to zielone lłuca miast ponieważ to duże skupisko zieleni która wiadomo oczyszcza atmosfere ze spalin i innych zanieczyszczen szczególnie w mieście sa baadzro potrzebne .
2009-11-30T18:56:44+01:00
Lasy i parki to zielone płuca miast".-oznacza że lasy i parki dają miastu powietrze które jest niezbędne do życia czowieka