Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:01:30+01:00
Moze chodzi Ci o to:
Mgła rzeczna (co zrobiła) zgasiła czerwone płomienie
Stary Indianin (co zrobił) miał siłę dębu
Stwórca (co zrobił) wyjął z pieca o posągowych kształtach
1 5 1
2009-11-30T19:05:05+01:00

Mgła rzeczna (co zrobiła)zgasiła czerwone płomienie

Stary Indianin(co robił) miał siłę dębu

Stwórca(co zrobił) wyjoł z pieca o posągowych kształtach
1 5 1