Odpowiedzi

2009-11-30T19:03:15+01:00
Mikołaja w kominie,
prezentów po szyje,
dwa metry choinki,
cukierków trzy skrzynki,
przed domem bałwana
i sylwestra do rana,
z kieliszkiem szampana.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:06:02+01:00
ZdROwiA SzCZensCIa pOmYSLnOScI nIe pOŁyKaJ KarpIa oŚcI
NIe jEdz BoMbEk nIe pAl SiAnA jEdz PIeRoGi lEp bAłWaNA A W SYlWEsTRa PIJ Do RAnA... xp

LUB

Nie mam daru do pisania,
a tym bardziej do składania
życzeń miłych i serdecznych,
a do tego pożytecznych,
tak więc teraz tutaj stąd
życzę Wam Wesołych Świąt

Proszę xD
1 5 1
2009-11-30T19:17:13+01:00
Kasy Kulczyka,
Fury Rydzyka,
Mocy Pudziana,
Chaty Beckhama,
Humoru od rana,
Cholesterolu w normie
oraz świętowania Nowego Roku
w dobrej formie życzy ...
fajne!!!!!!!