Odpowiedzi

2009-11-30T19:03:30+01:00
Chrzescijanin doswiadcza Bozej łaski cały czas Bog jest z nim cały czas pomaga nam w trudnych sytułacjach w naszym zyciu gdy sie zagubimy nie wiemy co robic Bog ukazuje nam droge ktora mamy isc i kieruje nami .
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:21:41+01:00
Kiedy chrześcijanin popełnia grzech, Bóg pragnie aby ten powrócił do niego i w sakramencie pokuty i pojednania odpuszcza mu grzechy. Bóg cieszy się szczególnie, kiedy zabłąkana owieczka odnalazła do niego drogę, ponieważ nie chce śmierci grzesznika i troszczy się o jego nawrócenie. W stanie łaski uświęcającej każdy człowiek doświadcza Bożej troski, a On cieszy się, że zbłąkana owca powróciła do jego owczarni.



(Miałem takie na Religii, nie z Neta mama mi pomagała i 5+ dostałem)
21 4 21
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T19:44:22+01:00
Doświadcza Bożej troski wtedy gdy modli się chodzi do kościoła robi dobre uczynki a gdy jest odnaleziona owca staje sie pobożny
6 1 6