1.Podaj po trzy przykłady ciał znajdujących się w stanie :
a)Stałym,
b)ciekłym,
c)gazowym.


2.Podaj przykłady zjawiska dyfuzji zaobserwowane przez ciebie w życiu codziennym.

3.Podaj przykłady dyfuzji w ciałach stałych, cieczach i gazach.


Pilnie NA DZIŚ!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:09:06+01:00
1.
a) ciastko, stół, długopis
b) woda, olej, sok
c) powietrze, dezodorant, dym

2.
słodzenie herbaty, rozmieszanie się żelu do kąpieli w pełnej wannie, rozpuszczenie kostki rosołowej w garnku z gorącą wodą

3.
Jak u góry, może byc jescze rozcieńczanie koncentratu z soku i rosprzestrzenianie się zapachu perfum lub dezodorantu
2009-11-30T19:10:49+01:00
1. krzesło lód stal
2. woda sok rtęc
3.t tlen para wodna

zad 2
zmieszanie się soku i wody
zad3
łączenie się róznychrzeczy np. stal i złoto
woda miesza się z sokiem
tlen miesza się z azotem