Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:08:18+01:00
Zabytki Polskiego Renesansu to :
- Zamek Królewski na Wawelu - Dziedziniec.
- Wawel - Kaplica Zygmuntowska.
- Zamek w Krasiczynie.
- Kraków - Sukiennice.
- Kościół Bernardynów we Lwowie.
- Ratusz w Poznaniu.
- Brama Zielona - widok od strony Zielonego Mostu.
- Kaplica Boimów we Lwowie.
- Złota Brama w Gdańsku.
- Czarna Kamienica we Lwowie.
:)
24 4 24
2009-11-30T19:12:47+01:00




































W Polsce: Wawel (szczególnie arkadowy dziedziniec), Kaplica Zygmuntowska, ratusz znajdujący w Poznaniu.


4 2 4
2009-11-30T19:12:16+01:00
Kaplica Zygmuntowska przy Katedrze Wawelskiej,
ratusz poznański,
Do katedry na Wawelu dobudowano kaplicę Zygmuntowską projektu florentczyka Bartlomieja Berecciego
Zamek Leszczyńskich w Baranowie Sandomierskim
Zamek Szafrańców w Pieskowej Skale
Zamek Krasickich w Krasiczynie
Zamek książęcy w Brzegu (woj opolskie)
3 2 3