Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:14:08+01:00
(x-1)(x³+x²+x+1) = x⁴+ x³ + x² + x - x³ - x² - x - 1 = x⁴- 1


(x+1)(x³-x²+x-1) = x⁴ - x³ + x² - x + x³ - x² + x - 1 + x⁴- 1
2009-11-30T19:16:07+01:00
(x-1)(x³+x²+x+1)=x4+x³+x²+x-(x³+x²+x+1)=x4+x³+x²+x-x³-x²-x-1=
x4-1

b

(x+1)(x³-x²+x-1) = x4-x3+x2-x+x3-x2+x-1=x4-1
2009-11-30T19:16:57+01:00
A) x⁴-x³-x²+x-x³-x²-x-1=x⁴-1 redukuje sie x³. x². x
b)wychodzi to samo