1.Inna nazwa bryzy morskiej ???
2.Miasto połorzone na końcu Mierzei Helskiej ???
3.Największe polskie miasto połorzone nad Morzem Bałtyckim ???
4.___________ zwyczjna lub limba.
5.Obszar lądowy położony poniżej poziomu morza.
prosze o pomoc !!!

3

Odpowiedzi

2009-11-30T19:11:45+01:00
1. wiatr
2. Hel
3. Kołobrzeg/Ustka
4. sosna
5. depresja
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:13:26+01:00
1.bryza dzienna
2 hel
3. Gdańsk
4. sosna
5.depresja
1 5 1
2009-11-30T19:13:59+01:00
Wiatr
Hel
Gdańsk
Sosna
Depresja
1 1 1