Odpowiedzi

2009-11-30T19:19:33+01:00
8 razy 365 = 2920 godzin
2920 godzin to 121 dni 15 godzin
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:51:47+01:00
8h x 365 = 2 920h
2 920h : 24h = 121,(6) ~ 121 dni i ok.7 h
Odp. Iza przeciętnie przesypia 2 920 godzin, czyli ok.121 dni.
Jeśli chciałabyś to w procentach to Iza przesypia ok. 33% roku.

Jeśli byłby to rok przestępny, czyli miałby 366 dni to:
8h x 366 = 2 928h
2 928h : 24h = 122 dni
Odp. Iza przeciętnie przesypia 2 928 godzin, czyli 122 dni.
Tutaj w procentach to ona przesypia ok. 33% - tak samo. :)

ten znaczek ~ to zaokrąglenie (te dwie fale)
Licze na naj ;P
25 4 25