Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:22:37+01:00
Przywilej stanowienia prawa miał król i szlachta
pierwszy sejm zebrał się w nie wiem
może po śmierci zygmunta 2 augusta
posłem mógl być ten kto był wybrany ze swojej wioski
potem pojechał do miejscowości w której zebrałoi się reszte posłów i szlachta
i wykonywali i zastanowiali się
podejmowali decyzje
chyba były 2 izby poselskie
2 3 2
2009-11-30T19:28:54+01:00
W Polsce przywileje stały się podstawą demokracji szlacheckiej w I Rzeczypospolitej.

w dniach od 26 maja do 14 czerwca 1331
1 3 1