Odpowiedzi

2009-11-30T19:20:12+01:00
0,25kg-1
3kg-x

x=3/0,25=12

odp: wystarczy na upieczenie 12 półkilogramowych pierników
2009-11-30T19:20:54+01:00
3kg : 0,25kg= 12- na tyle piernikow starczy 3 kg sloj miodu.
odp.: 3 kg sloj miodu wystarczy na 12 piernikow.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:22:15+01:00
0,5 kg piernika - 0,25 kg miodu

3 kg : 0,25 kg = 12

12 * 0,5 = 6kg

Odp. miodu starczy na 6 kg piernika czyli na 12 pierników półkilogramowych>


mam nadzieja że dobrze jak bd coś źle to proszę pisz