Odpowiedzi

2009-11-30T19:24:51+01:00
1. y=h(a-x)
h=y/(a-x)
2. t=(1/2)*(V/3X)
t= V/6X
3. x=4a/zb
b=4a/zx
4. X=my/2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:25:42+01:00
1. y=ah-xh
y=h(a-x)
h=y/a-x

2. V=2t*3x
t=v/6x

3.Z=4a/bx

Zbx=4a
x=4a/Zb

b=4a=Zx

4. x/y=m/2
2x=my
x=my/2
2009-11-30T19:30:44+01:00
1. y=ah-xh /:h
y/h= a-x / *1/y
h= (a-x): y
2. V= 2t*3x /:3x
V/3x= 2t / *1/2
V/6x=t
3. Z= 4a/bx / *bx
Zbx=4a /:Zb
x= 4a/Zb

Z=4a/bx /*bx
Zbx= 4a / :Zx
b= 4a/Zx
4. x/y=m/2 / *2
2x/y=m / :y
2x=m/y / :2
x=m/2y