Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T19:32:09+01:00
A) 5/99
b)13/99
c)7/99
d)89/99
46 4 46
2009-11-30T19:47:00+01:00
A)0,050505050505...
0.(50)=?
x=0.550...
100x=50.5050...
100x-x= 50.5050...-0.550...
99x=50
x=50/99
0.(50)=50/99

b))0,131313131313...
0.(13)=?
x=0.1313...
100x=13.1313...
100x-x= 13.1313...-0.1313...
99x=13
x=13/99
0.(13)=13/99

c)0,(07)
0.(07)=?
x=0.0707...
100x=7.0707...
100x-x=7.0707...-0.0707...
99x=7
x=7/99
0.(07)=7/99

d)0,(89)
0.(89)=?
x=0.8989...
100x=89.8989...
100x- x= 89.8989...-0.8989...
99x=89
x=89/99
0.(89)=89/99

tak to się oblicz pozdrawiam
20 4 20