Odpowiedzi

2009-11-30T19:22:26+01:00
W górach występują piętra dlatego że na innych piętrach są inne klimaty i karzda inna roślina potrzebuje innego klimatu :D

Jeśli morzesz daj najlepszą :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T19:24:44+01:00
Jest tak ponieważ na każdej wysokości panują odmienne warunki: ciśnienie, temperatura, poziom nasłonecznienia. ;)
2009-11-30T19:25:23+01:00
Ponieważ roślinność na poszczegónych pietrach jest przystosowana do warunków (min. temperatur) tam wystepujacych